Jump to content
Влезте, за да следвате това  
Гост NIK

Проект 2013

Препоръчан пост

46420793915_a150b199be_c.jpg

Дойде време да проверя лагерите на мотора. Положението не е добро започвам със следващата инвестиция за нов мотор. След 120 000 км. минавали всички тунинги през колата вече не му вярвам на мотора въпреки , че е 204 освен блока и главата. До тук и аз ще се оплача какво съм дал да не си мислят някой, че съм го сглобил и нищо след това. 4 пъти смяна на съединител 5 турбини 22 пъти смяна на масло за 100 000к.имаше случай след 2000 км. пак с ново масло 2 пъти воден радиатор 6 пъти термостат 7 пъти свещи 1 бобина(касета) 1 комплект дискове 3 комплекта предни накладки Комплект водни силиконови маркучи Един път направена входяща голяма генерация, която нямаше смисъл заменена от стандартен размер. Няколко преправяне на изходящата генерация от голямата до малка стандартна само бучеше нищо друго ,и трудно настройване на софта - почити невъзможно. Въпреки многото изхарчено гориво в опити и тестове на различни софтуери(включително и моя личен). ИЗКАЗВАМ МОЙТЕ БЛАГОДАРНОСТИ НА WHITEPOWER ,И БЛОГАДАРЯ ЗА ВСИЧКО КОЕТО СИ НАПРАВИЛ ЗА МЕН. В процес на събиране на частите за поредния нов мотор ,който е наличен остава само да си го събера и отново на път.

Сподели този пост


Линк на поста
Сподели другаде

32725424337_9578491d13_c.jpg

Основните чаркове са тук. Издирва се В234 от 9000 за проект. Имам 2 В204 ,но нещо ми се иска 2,3ка :tboost: .

Сподели този пост


Линк на поста
Сподели другаде

40721540673_60d49dccee_c.jpg

Тоя изрод ми скъса нервичките от миналата година Август. Бях забравил какво е да имаш климатик в колата Сааб се славят с НАЙ добрите климатични системи.

47687780591_86d8fd841d_c.jpg

Маслото на компресора си е бистро със оцветител за течове. Спазвах си на всеки 2 години да го профилактирам ,и гадината ме остави най позорно. Новия компресор работи с лекота не товари при потегляне един лек шум изчезна ,а как хладно си дуа :D .

Сподели този пост


Линк на поста
Сподели другаде

33971747648_e112aa2f03_c.jpg

Донора е тук. Сега след набавянето на 2,3 от 9000 следва да загърбя 2,0 . Да се порадвам на едни 300 кубика повече ама на колата не на Жената :D .

Сподели този пост


Линк на поста
Сподели другаде
Записвам се за едно кръгче когато е готов... ;)

Сподели този пост


Линк на поста
Сподели другаде
[quote="dgi13"]Записвам се за едно кръгче когато е готов... ;)[/quote] Имаш го даже и една почерпка със :nabira: .

Сподели този пост


Линк на поста
Сподели другаде
Ухааа... ще си го търся като наследство. :lol: :lol: :lol:

Сподели този пост


Линк на поста
Сподели другаде
Мотора донор е разглобен за проверка на частите вътре. Колянов вал само 1 стотна износване. Бутала в норма даже се вижда от кой клас са. Блока е ОК ,но няма да го сложа ще ползвам моя имам много добри "приятели". Веригата и всички чаркове се сменят с нови. Буталата до сега ги задържам имам 2 мотора 204 ,който пазих за донори ще си вървят по предназначение.

Сподели този пост


Линк на поста
Сподели другаде

48037222951_1621194004_c.jpg

Малко преди да го бастисам проверих как са свещите. Ами добре са на снимката си личи.

Сподели този пост


Линк на поста
Сподели другаде

48330396672_d4e6f45482_c.jpg

48330396557_cf19b4ce40_c.jpg

Това е от много напън. За 80 000 км се стигна до тук. Вече съм с нова и нови свещи Саабчо не обича еФтиното.

Сподели този пост


Линк на поста
Сподели другаде

На връх студентския празник леко катастрофирах във един Ситроен. Ако нямаше теглич щях  да се размина със козметика. сега само един воден радиатор и дупка в бронята.

IMG_20191208_154659.jpg

IMG_20191208_144050.jpg

IMG_20191208_142732.jpg

IMG_20191208_142727.jpg

IMG_20191208_142722.jpg

IMG_20191208_140929.jpg

IMG_20191208_140923.jpg

IMG_20191208_140912.jpg

Сподели този пост


Линк на поста
Сподели другаде

Днес имах 2 часа дупка в работата и реших от дълго време да оправя един проблем със ауспуха. Направих си нови Гащи за двуцевката и то за пръв път. започна рязането да махна старите направени от "приятел" изглеждащи много зле външно. Другата процедура по заварките няма да я обяснявам. Установих ,че Гащите са направени по принципа " Да та е.ба в приятеля" вътрешния отвор беше намален на 2х45 мм. Аз си мислех , че карам бегачка която въпреки всичко си вървеше. Сега разликата е огромна тръгва от 1200 оборота  звука е още по приятен.

IMG_20191212_130643.jpg

IMG_20191212_130635.jpg

Сподели този пост


Линк на поста
Сподели другаде

Днес след 11 години ползване смених задни накладки. Старите бяха Delphi заедно със дисковете. Търсих да сложа Ате дори от БГ няма да са чак толкова зле , а надеждата умира последна няма ги. Сложих си Полски ,който имаха гадната миризма на накладка със азбест. Дисковете ще почакат още малко тези накладки са меки трябва да свършат бързо. 

Сподели този пост


Линк на поста
Сподели другаде

01.02.2008 бе първото качване на Саабчо от мен . Толкова дълго време съм издържал само жената.

  • Haha 1

Сподели този пост


Линк на поста
Сподели другаде

Полските накладки са история. Вече съм със АТЕ от Немечко има доста разлика спрямо предните ползвани 1000 км. Махнах ги не защото не спираха ами защото свиреха , а АТЕто видимо спира много добре само за 7 км тест. Снимките са старите накладки има на места сенки от натрупване на изгоряло феродо върху не работилото.

IMG_20200227_074718.jpg

IMG_20200227_074700.jpg

Сподели този пост


Линк на поста
Сподели другаде

На въпроса може ли да се счупи спортна пружина ето го отговора.

IMG_20200314_095616.jpg

IMG_20200314_094816.jpg

Сподели този пост


Линк на поста
Сподели другаде

Създайте си профил или влезте, за да коментирате

You need to be a member in order to leave a comment

Създай акаунт

Регистрирайте се за нов профил в нашата общност. Това е лесно!

Register a new account

Влез!

Вече имате акаунт? Влез тук!

Влез сега!
Влезте, за да следвате това  

×
×
  • Създай ново...