Jump to content
Търси в ...
  • Повече опции...
Намери резултати които съдържат...
Намери резултати в...
Влезте, за да следвате това  
merconite

Идва редовната смяна на масло!

Препоръчан пост

Author of the topic Posted
Здравейте! Идва обслужване и се интересувам от цените за масла и филтри. От къде ги закупувате и какви са цените? -Маслен,Горивен,Въздушен и за климатика. - Кое е най подходящото масло за 93 - 2006г. 1.9 тид 150к. Интересувам се и от подмяната на задната втулка на предните носачи и труда. Къде ще ми препоръчате да я сменя и да закупя частите? Крушката на оригиналния ксенон порозовя, което ме навежда на мисълта, че идва ред на нова. Каква да сложа и какви пари е г/д? Благодаря предварително! :tboost: :turbo: :saabbord: :viking: :rock:

Сподели този пост


Линк на поста
Сподели другаде
Преди 500 км смених: Масло Fuchs 5/40 GT1 5l около 100 лв Масла и филтри на Mann както ги намериш Горивен филтър: има 2 варианта - единия е с малка резба на датчика и е около 15лв. После ще видя и ще ти кажа номера, че при мен не стана. Другия е с по-голяма и излиза като филтър по каталозите, какъвто и моя и цената е около 90лв. Относно ксенона, аз ги смених моите в София, фирмата има сайт xenon.bg, от В. търново е. Взех си 2 крушки по около 50лв, не са китайски, с 2 год. гаранция raytech. Светят доволно. Накратко това е, пиши ако имаш и др. питания, тук с тоя мотор сме аз, Ибра, Ангел и ако има и някой др. да се обади :-) Поздрави Edited by Гост

Сподели този пост


Линк на поста
Сподели другаде
За задните тампони на предните носачи лично аз съм се ориентирал към POWERFLEX цената беше около 160лв. за двата. Гледах на Лемфьордер без отстъпка около 80лв.бр. За крушките, ако искаш нещо по марково излизат оферти в ebay филипс-и на нормални пари (не като тук 150лв. за бр.), в БГ може би бих се спрял на luxima. За маслото темата е безкрайна, това което мога да те посъветвам е, ако е възможно да си максимално сигурен в произхода му и то да е синтетично с вискозитет подходящ за нашия климатичен пояс!

Сподели този пост


Линк на поста
Сподели другаде
Гост
Марката на маслото за турбо мотор е от значение или по точно неправилно се изразих трябва когато триеш двата пръста да не усещаш кожата на другия да бъде мазно задължително трябва да е 5W40 филтрите аз ползвам Fram ,Fiam или Mahle от тези само не Бг или Румънско производство има нещо сгрешено в тях Въздушен със отоврено филтриране най близко до спортните и задължително със метална мрежа или плстмасово оребрение да не го засмуче турбото като се запуши излиза около 40 лв Маслен филтър трябва да едновременно здрав и леко по мек ако има проблем да го смачка и отовори път на масло да не примигва после лампата на таблото за масло такъв филтър 10 до 12 лв Филтър на купе това от опит ще ти кажа е кал в очите на хората били със активен въглен дрън дрън та пляс казава детето всикчи са обикновенни излизат по 20 лв. Горивен имат два модела един в коша много евтин и друг долу до резервоара много скъп но със дълъг живот трябва ти само да отовориш предния капак и ако нямаш филтър точно по средата на коша до чистачките си от по скъпия. Масло под 20 лв литъра има вероятност да изгориш със някой ремонт на мотора не се лъжи за MObIL,CASTROL още през 2008 в щатите имах други опаковки както и през 2013 ги смениха още веднъж тук в БГ още не съм ги видял да се продават едно масло 5 години след поизводство и бутилиране е за боклука аз не взимам масло на повече от година от дата на пакетажа. За ксенона търси Philips дават най малко дефект не ползвай ксенон центрове от там най голямо дърво съм гризвал.

Сподели този пост


Линк на поста
Сподели другаде
Author of the topic Posted
В един софийски сервиз за сааб ми казаха, да карам с Мобил 0w40 20 000 км. Реално ли е да е такъв пробега? Автомобила се кара доста на година около 30к км. и ми трябва максимално щадене на двигателя, както и на джоба :P

Сподели този пост


Линк на поста
Сподели другаде
От смяна на масло да пестиш е глупаво. Не съм специалист, но според мен са те излъгали. 20 хил км е много!

Сподели този пост


Линк на поста
Сподели другаде
Author of the topic Posted
[quote="emo75"]От смяна на масло да пестиш е глупаво. Не съм специалист, но според мен са те излъгали. 20 хил км е много![/quote] И аз така смятам за това питам :) не е срамно

Сподели този пост


Линк на поста
Сподели другаде
Гост
Здравей колега за мен спецялно маслото се сменя на макс. 8000 км а ако колата се кара само градско то 6000 км защото всеки казва 10-15 или 20 х. км но това че колата работи на обороти никои не го пише или казва пример ще ти дам с тракторите коите там е на мото час смяната а не на изминат километар . За мен това е така дори аз си сменям маслото на макс. 5000 км

Сподели този пост


Линк на поста
Сподели другаде
Гост
[quote="merconite"][quote="emo75"]От смяна на масло да пестиш е глупаво. Не съм специалист, но според мен са те излъгали. 20 хил км е много![/quote] И аз така смятам за това питам :) не е срамно[/quote] правилно правиш питаш всеки коментира така ще си най сигурен ,че не грешиш ще дам палко пояснение за маслата Масло е основен елемент от смазочната система на двигателя освен за това се ползва и за охлаждане както и ако е хубаво масло потъмнява със времето защото изчиства мотора от нагарите прост пример аз като се овъртоля със грес или чернилката от дизел малко масло на ръцете разтривам и чак тогава мия със каша.Друг пример кое е това масло което издържа 20 000 км.на градусите който се получават в турбината така нареченото светене при бензина на топлата част 600+ студената около 100+ маслото е по средата в турбото.Нещо много интересно е по брифинги който се дават от производителите те класифицират маслата според местото което се ползват в белите страни 15 000 някой със рекламен трик 20 000 такива като в нашата мила родина до 10 000 заради мръсния въздух и лошите горива.Надявам се с тази информация да съм ти бил полезен в решението което ще вземеш и как ще сменяш маслото.

Сподели този пост


Линк на поста
Сподели другаде
Да добавя към поста на НИК, точно горивото оказва огромно влияние на маслото и честотата на неговата смяна. Пример- купуваш си нова кола в сервизната книжка пише 15-20 хил. км., питаш в официалния сервиз- те потвърждават, като наблягат че маслото им е оригинално, предписано от производител (никой не го оспорва де :D ), но никой не отчита фактора гориво! В 21-ви век живеем, всеки е ходил в чужбина и е зареждал тяхно гориво било то дизел, бензин или газ. Аз лично по-скапано от нашето гориво не съм срещал... може опитът ми да е малък или... Както някой друг бе споменал по-рано в темата много е важно в какви режими си караш колата и съотношението градско-извънградско! Общо взето може една дисертация да се напише по-въпроса :nabira:

Сподели този пост


Линк на поста
Сподели другаде
[quote="knzone"]Здравей колега за мен спецялно маслото се сменя на макс. 8000 км а ако колата се кара само градско то 6000 км защото всеки казва 10-15 или 20 х. км но това че колата работи на обороти никои не го пише или казва пример ще ти дам с тракторите коите там е на мото час смяната а не на изминат километар . За мен това е така дори аз си сменям маслото на макс. 5000 км[/quote] Между другото, същото ми каза един шотландец с аеро 9-5 2001 година :tboost: Сменял си маслото на максимум 4 хил мили!

Сподели този пост


Линк на поста
Сподели другаде
Гост
Аз също го сменям малко след 8000 познаваше по шумния двигател за едно масло не ми се отваря мотор.

Сподели този пост


Линк на поста
Сподели другаде
Гост
Сега ще ти пусна една оферта ти можеш да напишеш колко дават конкуренцията Масло 110 лв ENI по познато като AGIP мога да ти покажа сертификат за качество маслен филтър 12 лв Въздушен 40 лв Фълтър купе 20 лв Горивен два вида 25лв или 70 лв труда за всички филтри 15 лв За тампоните ако са тези в който много се съмнявам 80 лв броя смяната в 15 лв на наосач Ксенона е 110 обаче искам да го погледна има една разновидност която може да не стане ако ли не имам 3 оставени за продан по 40 лв бройката

Сподели този пост


Линк на поста
Сподели другаде
Гост
[quote="merconite"]205лв разлика. Като при теб съм добавил и ксенона от 110лв.[/quote] За мен се говори,че съм скъпар и нищо не разбирам ако имаш желание заповядай да пробваш може и да ти променя мнението.

Сподели този пост


Линк на поста
Сподели другаде
Author of the topic Posted
[quote="NIK"][quote="merconite"]205лв разлика. Като при теб съм добавил и ксенона от 110лв.[/quote] За мен се говори,че съм скъпар и нищо не разбирам ако имаш желание заповядай да пробваш може и да ти променя мнението.[/quote] Ще дойда задължително само да стиковам графика! Прочетох много добри отзиви за маслото, надявам се и проблема в предницата да изчезне след подмяната.

Сподели този пост


Линк на поста
Сподели другаде
Admin

Маслото на мотора е сменяно само при мен със ENi. Смените се осъществяваха по план без прескачане. Мотора е 2,2 дизел ползван от Опел и Сааб. 

IMG_20200211_134323.jpg

Сподели този пост


Линк на поста
Сподели другаде
Admin

Ново внос кола от Италия маслото беше на грес ,а учудването за филтъра е ,че беше с оригинален номер на МБ

IMG_20200917_105943.jpg

IMG_20200917_105937.jpg

Сподели този пост


Линк на поста
Сподели другаде

Създайте си профил или влезте, за да коментирате

You need to be a member in order to leave a comment

Създай акаунт

Регистрирайте се за нов профил в нашата общност. Това е лесно!

Register a new account

Влез!

Вече имате акаунт? Влез тук!

Влез сега!
Влезте, за да следвате това  

×
×
  • Създай ново...